Sunday, May 1, 2011

Za and Dhia .

Assalamualaikum WBT dear aini ;



Dear aini, saya ada dua orang kawan yang gila tapi sangat baik. Mereka inilah kawan yang terapat sekali dengan saya. Semua benda atau keadaan kami lalui sesama. Really enjoy dengan mereka. Merekalah teman segila saya, teman seketawa saya, teman sehappy saya dan juga teman sesusah saya. Sesusah ? Maknanya, even saya dalam kesusahan or ada benda yang tak best jadi mereka lah tempat saya luahkan, marahkan, ngumpatkan dan sedihkan. Really apperciate what they have done to me. Grateful to having them, a big thank you to MY ALLAH. ALLAH, peliharalah hubungan kami agar jadi lebih baik pada masa akan datang dan dirahmati oleh MU ALLAH. Semoga dijauhkan dari pekara yang tak baik dalam persahabatan ini. Love you guys so much !


Saya with Za ;)

Saya with Dhia ;)

Siti Zaleha Sesorang ;)

Nadiah seseorang jugak ;)

Dhia + Eny + Za ;)


Okay itu je, Tata ;)

1 comment:

  1. love u too eny!!!!!

    correction : dya....hehee..tpkan ikot eny la nk eja cmne..heee

    ReplyDelete