Saturday, March 6, 2010

cinta hati .

Setiap manusia mempunyai buah hati sendiri, begitu juga saya. saya begitu beruntung mempunyai buah hati yang amat menyayangi saya, dan saya juga amat menyayangi mereka. kasih sayang mereka memang tiada tolok bandingan, tanpa izin ALLAH siapa lah saya tanpa mereka. mereka adalah cinta hati saya untuk selama-lamanya. kebahagian mereka adalah kebahagian saya. tiada apa yang lebih membahagiakan selain melihat emak dan ayah gembira hidup aman damai. i love them all to much. mereka adalah emak dan ayah saya yang banyak berkorban untuk keselesaan dan kebahagian saya dan adik-beradik. emak dan ayah adalah nyawa saya. YA ALLAH, aku memohon dengan sangat kepada MU YA RAHMAN janganlah KAU bawa emak dan ayahku untuk menemui MU YA ALLAH sebelum aku sempat memberikan mereka apa yang sepatutnya seorang anak berikan kepada ibu bapa nya sebagai tanda kasih sayang dan tanda penghargaan seorang anak. YA RABBI, YA KARIM aku juga memohon dengan sangat kesejahteraan kehidupan emak dan ayah ku diduina dan diakhirat kelak,, Insyaallah. Mereka ialah cinta hatiku buat selama-selamanya ; Hanya ALLAH SWT yang saja tahu betapa suci dan ikhlas kasih dan cinta ku kepada emak dan ayahku ;)


Puan Halimatun Sakdiah Bakar & Encik Noor Hasnan Shamsuddin


mesra kan ? ;)

us ! ;)

p/s ; love our parents, mereka tiada ganti didunia ini ;)

peace ! ;)

No comments:

Post a Comment