Sunday, May 30, 2010
Islam Agama ku ,,,
Monday, March 8, 2010
hal concert Irama Wahyu
At 2015 time Malaysia we all merangkak-rangkak pergi, not merangkak-rangkak like a baby, jalan lah maksud nya :P
Suddenly kan, ada seorang mamat neh, exco Irama lah konon check ticket one by one. Saya dan Ain dah mengelabah lah kan, alamak kacau lah mamat neh, orang baru nak seronok-seronok. Dia pun perjelaskan lah tempat tuh untuk vvip, kitaorang berdua tak boleh duduk kat sini. We are argue lah sikit-sikit pertahan benda yang tak sepatutnya kitaorang pertahankan lah. hahaha. So mamat neh tak tahu nak buat apa, dia panggil budak KESAT konon macam security lah. So dengan perasaan malu dan terhina kitaorang bangun,, MALU tahu tak ?? Mana tak nya semua orang tengok kot, tapi- tapi Alhamdulillah masa tuh gelap and bising sangat sebab consert tengah berlangsung, so orang lain tak perasan muka saya dan Ain. hehehe. Kitaorang keluar dari DST dengan macam-macam perasaan,, huhuhu. Tapi entah kenapa saya langsung tak rasa malu, tapi Ain lah macam rasa malu sikit. Kesian Ain, sebab saya kami jadi begini. I am truly sorry Ain. But i told Ain, kita masuk jelah,, sayang kot nak balik je,, ticket dah beli kan,, so buat apa nak membazir kan,, itu kan amalan syaitan,, tetiba lak aku neh,, jadi Ain pun kuat kan hati untuk masuk balik bersama saya. Kami buat tak tahu apa-apa je. Macam tak pernah kena halau,, actually bukan kena halau pun, budak Irama tu just suruh duduk belakang,, disebabkan protes itulah keluar,, hahaha

dan Unic lagi sekali, time Hijjaz lupa nak capture,, MAAF ;)
salah seorang ahli kumpulan Hijjaz ;)

dan juga salah seorang ahli kumpulan Hijjaz ;)
inilah Fakhrul (Unic) yang cute tuh,, cute kan kan ;)
p/s ; actually i really love nasyid,, betul ye. ;)
peace ! ;)
Saturday, March 6, 2010
cinta hati .
Setiap manusia mempunyai buah hati sendiri, begitu juga saya. saya begitu beruntung mempunyai buah hati yang amat menyayangi saya, dan saya juga amat menyayangi mereka. kasih sayang mereka memang tiada tolok bandingan, tanpa izin ALLAH siapa lah saya tanpa mereka. mereka adalah cinta hati saya untuk selama-lamanya. kebahagian mereka adalah kebahagian saya. tiada apa yang lebih membahagiakan selain melihat emak dan ayah gembira hidup aman damai. i love them all to much. mereka adalah emak dan ayah saya yang banyak berkorban untuk keselesaan dan kebahagian saya dan adik-beradik. emak dan ayah adalah nyawa saya. YA ALLAH, aku memohon dengan sangat kepada MU YA RAHMAN janganlah KAU bawa emak dan ayahku untuk menemui MU YA ALLAH sebelum aku sempat memberikan mereka apa yang sepatutnya seorang anak berikan kepada ibu bapa nya sebagai tanda kasih sayang dan tanda penghargaan seorang anak. YA RABBI, YA KARIM aku juga memohon dengan sangat kesejahteraan kehidupan emak dan ayah ku diduina dan diakhirat kelak,, Insyaallah. Mereka ialah cinta hatiku buat selama-selamanya ; Hanya ALLAH SWT yang saja tahu betapa suci dan ikhlas kasih dan cinta ku kepada emak dan ayahku ;)
Puan Halimatun Sakdiah Bakar & Encik Noor Hasnan Shamsuddin
mesra kan ? ;)
us ! ;)
p/s ; love our parents, mereka tiada ganti didunia ini ;)peace ! ;)

